Rabo ClubSupport. Stem op onze club!

6 september 2022 9:30

V.V. Ouwe Syl doet mee aan de Rabo ClubSupport van de Rabobank. Leden van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland kunnen van maandag 5 september tot en met dinsdag 27 september stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Hoe meer stemmen een club krijgt, hoe hoger de bijdrage. U steunt ons toch ook?

Hoe kunt u stemmen?

Het is voor V.V. Ouwe Syl belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te krijgen. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor extra voetbal trainingshulpmiddelen. Het zou fantastisch zijn als u, uw familie en vrienden helpen bij het realiseren van dit doel, door op ons te stemmen tijdens de Rabo ClubSupport. Via Rabo Online Bankieren en de Rabo Bankieren App kunnen klanten via het tabblad 'Service’ en dan vervolgens ‘Zelf regelen’ en ‘Rabo ClubSupport’ hun stem uitbrengen.

Alleen voor leden van de Rabobank Dit kan alleen als u lid bent van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland. Maar let op: niet iedereen met een Rabobankrekening is automatisch lid van de bank. Via Rabo Online Bankieren en de Rabo Bankieren App kunnen klanten via het tabblad 'Service’ en dan vervolgens ‘Zelf regelen’ en ‘Algemeen’ bekijken of zij lid zijn. Het lidmaatschap is kosteloos.

Meer informatie?

Kijk voor meer informatie over het lidmaatschap en de Rabo Clubsupport op www.rabobank.nl/clubsupport

Kom in actie! Beslis mee van 5 september t/m 27 september en help onze club bij het realiseren van extra voetbal trainingshulpmiddelen. Alvast bedankt voor uw steun!

Met vriendelijke groet,

Bestuur V.V. Ouwe Syl