Voetbalvereniging Ouwe Syl wil mensen in beweging brengen voor de Poiesz Jeugd Sponsor Actie.

15 februari 2021 18:15

Elke club of vereniging heeft wel een verlanglijstje. Bovenaan het verlanglijstje van V.V. Ouwe Syl staat dit jaar: voetbalmaterialen voor de jeugd.

De bedoeling is om dit via de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie te realiseren. Wij moedigen mensen daarom aan om hun boodschappen te doen bij de Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Door de munten in de koker te stoppen van onze voetbalvereniging bij de Poiesz supermarkt in Sint Annaparochie helpt u mee!

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van V.V. Ouwe Syl, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz Supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging. Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 15 februari t/m zondag 11 april 2021.

Met de Super Spaarsprinter deze week: per zak รก 1,5 kilo junami appelen krijg je 15 munten extra!

Poiesz_aardappelen.JPG

2000755_POIESZ_FB_JSA_PROFIELFOTO.png