Vacature: Zonder scheidsrechter geen wedstrijd

14 januari 2024 16:00

Vacature Scheidsrechter coördinator (gemiddeld 1 uur per week)

Zonder scheidsrechter geen wedstrijd! Zo simpel is het. Als Scheidsrechters coördinator regel je voor de wedstrijden scheidsrechters. Dat is voor de beker- en competitiewedstrijden op zaterdagochtend en -middag. De wedstrijden van het 1ste elftal vallen hier niet onder! Dit regelt de KNVB zelf.

Soms worden wedstrijden verzet naar een doordeweekse dag, daar willen we uiteraard ook graag een scheidsrechter voor hebben.

Bij oefenwedstrijden hoeft een Scheidsrechters coördinator niets te regelen, maar in de praktijk is dat leiders wel vragen of je misschien iemand kent of wilt vragen om te fluiten.

Wat bieden wij?

- Begeleiding vanuit de vorige Scheidsrechter coördinator;
- Deelneming aan vrijwilligersfeest.

Wat ga je doen?

- 4 (fases) keer per seizoen een rooster maken en in de groepsapp delen;
- Scheidsrechters toewijzen aan een wedstrijd die bij hun niveau past;
- Wekelijks de scheidsrechters een herinneringsapp sturen;
- (jeugd)leden enthousiasmeren om te gaan fluiten;
- Luisterend oor bieden voor scheidsrechters.

Ben jij de enthousiaste vrijwilliger die ervoor gaat zorgen dat alle wedstrijden van een scheidsrechter is voorzien? Neem dan contact op met Sido Rodenhuis ([email protected])