Ouwe Syl wint van Stiens met 3-2 in een passievolle wedstrijd

24 april 2024 8:15

De voetbalwedstrijd tussen Stiens en Ouwe Syl eindigde in een spannende overwinning voor Ouwe Syl met een eindstand van 3-2. Jayson was de held van de dag met twee doelpunten, terwijl Sam het net ook wist te vinden dankzij een prachtige assist van Jorn.

Ouwe Syl won de wedstrijd door hun ongeëvenaarde passie en strijdlust op het veld. Vanaf het eerste fluitsignaal gingen ze er volledig voor, toonden ze vastberadenheid en werkten ze als een hecht team samen. Hun vastberadenheid en doorzettingsvermogen betaalden zich uit, waardoor ze de overwinning veiligstelden.

Na het genieten van de overwinning in de derby tegen Stiens, staat Ouwe Syl alweer voor een nieuwe uitdaging. Aanstaande woensdag wacht de volgende derbywedstrijd tegen Sint Anne. Met de smaak van de overwinning nog vers in hun mond, zullen ze zich opnieuw klaarmaken om alles te geven en hopelijk opnieuw als winnaars van het veld te stappen.